Yardımlaşma ile ilgili Atasözleri





Yardımlaşma ile ilgili Atasözleri, Yardımlaşmayla ilgili Atasözleri ve Açıklamaları

——————————————————————————-
Danışan dağı aşmış, danışmayanın yolu şaşmış
Kimi meseleler vardır ki, insanın onu tek başına halletmesi mümkün değildir Bu durumda yapacağı tek şey, bilmediği şeyler hakkında uzmanlara başvurmak ve onlardan bilgi almaktır Bu durumda, işleri kolaylaşacak, güçlükleri zorlanmadan yenecektir Aksine hareket etmek, bilene sorup danışmaktan kaçmak, işleri zorlaştıracak, insanı çıkmazın içine itecektir

——————————————————————————-
Değirmen iki taştan, muhabbet iki baştan
Birlikte iş görmek, birlikte yolculuk etmek, birlikte yaşamak isteyen karı-koca gibi insanlar arasında öncelikle bir uyumun olması şarttır Bu uyum da karşılıklı saygı ve sevgi temeline dayanır Tek taraflı sevgi ve saygı uyumu sağlamaya yetmez, ortada düzen diye bir şey kalmaz, kurulan beraberlikten de hayır gelmez

——————————————————————————-
Derdini söylemeyen derman bulamaz
Her derdin, müşkülün, güç ve sıkıntının altından insanın tek başına kalkması mümkün değildir Böyle kötü bir durumda bulunan kişi, içinde bulunduğu bu durumu kendisine yardımı dokunacak kimselere, yakınlarına açmalıdır Derdine ancak bu şekilde çare bulabilir, sıkıntılarından kurtulup rahatlayabilir

——————————————————————————-
Dost dostun eyerlenmiş atıdır
Hakikî dost, dostunun en sıkışık zamanında yardımına koşmaya hazır durumda bekler

——————————————————————————-
Bir elin nesi var iki elin sesi var
İnsanın gücü sınırlıdır Bunun için büyük işlerin üstesinden tek başına gelemez Bu tür işleri başarabilmek için başkalarıyla işbirliğine, dayanışmaya girer Güçleri birleştirerek zor işlerin altından böylelikle kalkar

——————————————————————————-
Komşu komşunun külüne muhtaçtır
Hayat şartları insanları bir arada yaşamaya zorunlu kılmıştır. Bir arada yaşama sosyal hayatı, sosyal hayat da karşılıklı olarak yardımlaşmayı beraberinde getirmiştir. Dolayısıyla insan her meselesini tek başına halledemez olmuş, yakınındakine başvurmak zorunda kalmıştır. Bu bakımdan komşular birbirlerine en küçük şey için bile muhtaçtırlar. Çünkü en önemsiz şeyin yokluğu, büyük bir işin aksamasına yol açabilir.

——————————————————————————-

16.826 views


facebookta paylaş
24187 Görüntüleme.

Yazar : admin

“Yardımlaşma ile ilgili Atasözleri” for 64 comments

  1. x100 denklem diyor ki:

    bir kaç tanesi tek güzel mesela komuşukomuşunun kuluna muhtaçtı bir elin nesi var iki elin ssi var

  2. muratcan ölmez diyor ki:

    burada yardımlaşma atasözleri yok

  3. sanane diyor ki:

    hem burada yardımlaşmayla ilgili atasözleri yook

  4. vay vay diyor ki:

    cok saol

  5. justemi diyor ki:

    SELENATÖR OLAN??

  6. çağatay yılmaz diyor ki:

    acayıp guzel cok sevdim ödev vardı ve cok zordu 54 tane ata sözü yazcektık bana cok yardımı dokundu bu sitebin hazırlayanın ellerinden öperim ve sizlerinde öperim TÜRKEY

  7. sanane diyor ki:

    aradığım şeyleri bir türlü bulamıyorum lütfen biraz daha ayrıntılı olun

  8. ali diyor ki:

    çok sıkıcı ve yardımlaşma ile ilgili olmalı

  9. ömer_1905 diyor ki:

    kısa yazıyom uzun çıkıyo ya ama işime yardımcı oldu

  10. Hiç bir iş ime yaramadı sıkıcı anda kisa

  11. melike diyor ki:

    Çok güzel ama kısa odevime çok yardımcı oldu 100 aldım

  12. lelike diyor ki:

    Bunların hepsi çok güzel yanlız yazım hataları var ödeme çok yardımcı oldu

  13. Anonim diyor ki:

    hiç güzel degil kısa

  14. ZEYNEP ESRA diyor ki:

    ÖDEVİME YARDIMCI OLDU AMA ÇOK SIKICI

  15. justemi diyor ki:

    yaaa güzel ama biraz daha fazlaaaaaaaaaaaaa ödeve yetmiyoooooooooooooooooo bu arada lovatic ve belieber olan var mııı?

  16. melike akpınar diyor ki:

    yardımlaşma dedim

  17. melike akpınar diyor ki:

    fazla iyi değil ama idare eder

  18. dilek diyor ki:

    ödevime çok yardımcı oldu

  19. mevre akaydın diyor ki:

    çok güzel ödevden 100aldım

  20. fdsfds gfgfd diyor ki:

    birazdah yardım

  21. ilayda ergenç diyor ki:

    yaa ben kısa yazdım uzun uzun çıktı yaaaaaaaaaaaaaaaaa

  22. canan akar diyor ki:

    ya site güzel fakat ben yardımlaşma ile ilgili istemiştim. burada sadece çok basitler var :s

  23. Anonim diyor ki:

    coooooooooook sıkıcıııııııııııııııııııııııııı

  24. eftelya tunç diyor ki:

    bu ödev güzel ama ben yardımlaşma ile ilgili dedim

  25. hilaltunç diyor ki:

    hiç güzel değil yardımlaşma ile ilgili dedim

  26. seni seviyorum diyor ki:

    tşk ederim çok işme yaradı

  27. MİLEY diyor ki:

    I love you EMİRKAN

  28. ucxhjchd diyor ki:

    tşk ederim ödevime yardımcı oldu

  29. DAMLA DENİZ diyor ki:

    ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKK GÜZEL

  30. DAMLA DENİZ diyor ki:

    GÜZEL SİTE

  31. bilibong diyor ki:

    bana sadece atasözü lazımdı anlamları gerek değil yardımlaşmayla ilgili atasözü yazdım internete hiç aklımda yoktu bulucağım helal lenn

  32. enes oruç diyor ki:

    ödevime çok yardımcı oldu

  33. ceren aslı diyor ki:

    odevımı cok yardımı dokundu

  34. Ben benim işte diyor ki:

    Teşekkürler ödevimde yardımcı oldunuz

  35. transformice oynuyom diyor ki:

    çok uzun………

  36. Birgül ATAKOĞLU diyor ki:

    Eğer başarıcam derseniz zaten bu ödev 5 dakikalık

  37. Anonim diyor ki:

    Sıkıcı

  38. bilmem diyor ki:

    ödevime yardımcı oldu…

  39. aslı genel diyor ki:

    yardımlaşmayla ilgili dedik

  40. aslı genel diyor ki:

    çok sıkıcı ödev yamak istemiyom

  41. gördüm aman diyor ki:

    size atasözü(kısa):beş parmak bir değildir:anlamı:::bir toplumda kötü insan da çıkabilir,iyi insan da. Çünkü herkezin hareketi farklıdır

  42. JALE diyor ki:

    UUUFFF AB

    İ ÇOK UZUN EN İYİSİ ÖDEVİ YAPMAMAK

  43. Anonim diyor ki:

    bencede kısa hiiiiiiçmii yok be anam

  44. rabia gumus diyor ki:

    iğrenç

  45. buket senem cetin diyor ki:

    cok sıkıcı yaz yaz bitmez

  46. buket senem cetin diyor ki:

    gercekten bir sayfaya sıgmadı derdinı soylemeyen derman bulamaz ben de melek guler ve senem kırılmısa katılıyorum

  47. senem kırılmış diyor ki:

    uff hic kisa yok muu biktim aramaktan

  48. melek guler diyor ki:

    uff hic kisa yok muu biktim aramaktan

  49. celal çalışkan er diyor ki:

    Danışan Dağ aşmış
    Danışmayan Yolunu şaşmış

Yardımlaşma ile ilgili Atasözleri Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

oyun